niedziela, 13 lipca 2014

DISCO HIT FESTIVAL KOBYLNICA 2014


DISCO HIT FESTIVAL KOBYLNICA 2014 

naprawdę było super! tyle ludzi zapomniało o nienawiści i myśleli tylko o tym żeby się bawić
dla mnie ten wyjazd wyszedł na wielki +
za rok się wybieram na 100%
jako wielką niespodziankę uznaję, że wracałam do domu wozem strażackim
ludzie tam byli naprawdę inny
poza tym ze wsi nie znaczy gorszy! 
pozdrawiam Dr Dresa z V Unit! <3

DISCO HIT FESTIVAL KOBYLNICA 2014 
in this concert everybody dont think about hate
for me this trip was awesome
for the year I will be 100%
new quote from the countryside does not mean worse
I greet Dr Dres from V Unit <3









2 komentarze:

  1. Niestety nie miałem okazji uczestniczyć, choć na prawdę bardzo chciałem. Przy Disco można się świetnie "wyszaleć", wybawić za wszystkie czasy. Ten klimat, słysząc piosenkę, same nogi rwą się do tańca. Oglądałem w telewizji, na prawdę świetnie wyszło im całe wydarzenie. Zazdroszczę, że tam byłaś ;)
    http://chmieelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń