czwartek, 28 sierpnia 2014

Charlie St. Cloud / Blondynka w koszarach

postanowiłam raz w tygodniu pisać recenzje/moją ocenę filmów, które obejrzałam.



pierwszy na patelnie leci Charlie St. Cloud, z Zac'iem Efron'em w roli głównej.
       Charliemu w jednej chwili zawala się całe życie. Niestety nie umie sobie z tym                 poradzić.
    pomysł na film: ciekawy (9/10)
    wykonanie: bardzo dobre (9/10)

    jakość: zadowalająca
    ocena na filmwebie: 7.1/10

    obsada: idealnie dobrana (10/10)

ogólnie film oceniam na 9/10, bardzo mi się podobał i jest godny polecenia :)






Blondynka w koszarach, w roli głównej Jessica Simpson 
       Megan, gwiazda filmowa zostaje przez wszystkich opuszczona, więc postanawia                zmienić swoje życie wstępując do wojska. Jednak nie wszystko jest takie łatwe jak          na folderach dla rekrutów. 
    pomysł na film: szału nie ma (6/10)
    wykonanie: niedopracowane (4/10)

    jakość: ujdzie (4/10)
    ocena na filmwebie: 5,9/10

    obsada: może być (7/10)
film mnie nie zachwycił, był za bardzo przewidywalny. Jeśli szkoda wam czasu, to nie marnujcie go na ten film :(



   
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz